Even voorstellen

 

Website laten maken Vlaardingen

‘IK DOE VEEL OP GEVOEL, LEEF ME HELEMAAL IN JOUW BUSINESS IN ZODAT JIJ OPTIMAAL KUNT GROEIEN

Wat ooit als hobby begon in zijn vrije tijd heeft er inmiddels toe geleid dat er een volwaardig bureau voor webdesign en alle mogelijke vormen van online marketing uit de grond is gestampt. 

Daniel is iedere dag weer blij dat hij jaren terug de stap zette. Speciaal voor Ophetleven geeft hij een inkijkje in de wereld van online marketing en websites. “Ik krijg er iedere dag weer energie van uit te vinden wat jouw doel is en hoe we dit online zo goed mogelijk kunnen vertalen.”

Daniel: “In mijn werk kan ik optimaal gebruik maken van mijn grote inlevingsvermogen. Ik vind het leuk met klanten mee te denken en de ogen te openen voor alle mogelijkheden. Ontwikkelingen volgen elkaar snel op en het is mijn taak om altijd op de hoogte te zijn van de nieuwste technieken zodat ik jou optimaal van dienst kan zijn. 

 



Erg belangrijk vind ik ook om me eerst een goed beeld van een organisatie te vormen. Hoe wordt er gewerkt, wat kenmerkt de cultuur en wat voor personen werken er. Vervolgens gaan we kijken welke functie de onlinestrategie invult ten opzichte van het te bereiken doel. Zo is een website eigenlijk slechts een middel om jouw doel te bereiken. 

De vraag is of je omzet wil genereren via je site of dat deze vooral gericht is op het verschaffen van informatie of dat je hier vooral interactie met je klanten wilt hebben en bijvoorbeeld een stuk belevingswereld neerzetten. Samen kijken we hoe realistisch de doelen zijn, of ze haalbaar zijn en of dit binnen het beschikbare budget te realiseren is.”

“Met alleen een goede website ben je er zeker nog niet. Door middel van zoekmachine optimalisatie weten wij precies wat er nodig is om ervoor te zorgen dat mensen een site snel weten te vinden. Daarnaast weten wij hoe je effectief adverteert en hoe je social media kanalen succesvol aan je site koppelt.”

“Uiteindelijk draait het ook in deze business om de juiste combinatie van functionaliteit en persoonlijke aandacht. En dat is waar ik me mee onderscheid. Het blijft het leukste om me iedere keer weer in een andere business te verdiepen en te kijken wat hen drijft. 

Dat zie je ook terug in de klanten waar ik mee werk. Van gemeentes tot een culinaire slagerij, ik voel me overal thuis.”

Maak een afspraak met Daniel van Webcare4all Webdesign en Online Marketing.